13 Kasım 2011 Pazar

SPONSORLUK:




Şirketlerin reklam ve tanıtım amacıyla, daha geniş kitlelere ulaşmak için bir etkinlik, organizasyon ya da bir kişiye kaynak
 aktarma yoluyla destek verilmesi sponsorluk olarak tanımlanıyor.




Sponsorluğun yapılma nedenlerini şöyle özetlemek mümkün:
* Şirketin ürün ve hizmetlerinin tanıtımının yapılması veya bilinirliğinin arttırılması
* Hedef kitlenin ürün/hizmetler üzerinde deneyim sağlaması.
* Projelere destek vermek.
* Satışlara katkı sağlamak.
* Markalaşma sürecine destek olmak.


En Çok Hangi Alanda Sponsorluk Yapılıyor?Sponsorluk çok farklı alanlarda yapılabilir. Ancak sorun, Türkiye’de ve dünyada
 en çok tercih edilen alan olduğunu görüyoruz. Bunun nedeni ise yüksek ve dikkatli takipçi hedef kitlesi ile geniş kitlelere
 ulaşabiliyor olunması. Aynı zamanda son dönemde bazı şirketlerin, spesifik hedef kitlerine yönelik konser ve kültür sanat
 aktivitelerine sponsorlukları görülüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder